http://youtu.be/iHYrOBkcd-c Een accountmanager is een accountmanager in een bureau, project of site. Gewoonlijk is er bij dergelijke bedrijven een verkoopafdeling, dat wil zeggen degenen die reclamecampagnes starten met “pennen”, sites verzamelen, banners weergeven en andere creatievelingen. communiceert informatie over statussen naar de klant, maar het komt voor dat accounts zelf advertentiecampagnes starten, dat wil zeggen dat ze de taken van de klant met de hand uitvoeren. De specialist wordt toegewezen aan een klant of segment (op gebied, grootte, geselecteerde communicatiekanalen, enz.). Het is zijn taak om de klant gelukkig te maken, of in ieder geval tevreden. Neem tegelijkertijd deel aan de timing binnen het team om deadlines te halen. Het belangrijkste voor kandidaten: ervaring in marketing en brandende ogen. We zorgen ervoor dat kandidaten een testtaak krijgen en aanbevelingen verzamelen, aangezien accounts bij sollicitatiegesprekken vaak liegen. Voor ons bureau is een verplichte vereiste ervaring met het werken met “handen” in prestatiemarketing. We vragen alle kandidaten naar kennis van Google Analytics en geven over het algemeen de voorkeur aan kandidaten met een wiskundige instelling. De account fungeert vaak als projectmanager. De specialist moet de opdracht van de cliënt kunnen aanvaarden, deze competent over kunnen brengen aan het team en controleren of alles op tijd wordt afgerond. Favoriete drie vragen:
Belangrijkste vragen:
Zeer gespecialiseerde vraagstukken:
|
https://www.globalrecruitment.info/ |
http://youtu.be/iHYrOBkcd-c Een accountmanager is een accountmanager in een bureau, project of site. Gewoonlijk is er bij dergelijke bedrijven een verkoopafdeling, ...

Inhoudsopgave: